00:00
00:00
View Profile Frekko

All 32 Movie Reviews

11 w/ Responses

so what?

DBZ is awsome sonic is awsome mix together=(CSS) Godlike

I'm i wanna to join....

and can we use older versions of gta like sanandreas and gta 3?

assasinrabbit responds:

yup

ok...wow

inorder for me to improve my flash drawings and animation(even tho i delete them later for no reason,may becuse i dont finsh them)i come back to this and just sit therer and watch it is perfect man 10/10 5/5 10000000000000000000000000000/1000000 000000000000

FleckoGold responds:

Shucks!

-Flecko-

random...!

lol

need suond man

needssound and overall its ok

i fucking love you!

that is the best shit i have seen and would like to see more!!!!!!!

sould have made it more epic

it was abit to simple, before my 1st animation i hade to do some much drawings in flash now i am ok at least.

why make a smiple animation

you could have made it more meaning full!

PenutFlash responds:

It's my first animation I stayed with, but after 2 days I got lazzy

lol

that looks kool

nice but..........

the fps was to slow, work on that next time

ps atleast its better then mine, i could figure out how to the let the music play through out the scenes so its kinda plain and short, and if any knows how pm me please!

I'm black, I'm into anime and games, but I'm normally i am just chill with friends and also i wanna try animating. I know about newground since 2003 but I never toke the time to make an account, back then i didn't even know about flash....anyways ya..

29, Male

none

Northwest highschool

Germantown, MD

Joined on 5/1/08

Level:
6
Exp Points:
310 / 400
Exp Rank:
159,142
Vote Power:
4.61 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
0
Blams:
0
Saves:
0
B/P Bonus:
0%
Whistle:
Normal